Apple Watch szerviz

Mivel tudjuk, hogy az idő neked is fontos, így amint ránk bízod a készüléked, mi azonnal munkához is látunk. Így iPhone esetében 1-2 órán belül, míg iPad és Mac készülékek esetén 1-2 napon belül vissza is kaphatod kedvenc Apple készüléked.

Fontos információk Watch szervizeléshez

Teljes készülékcsere Apple Watch esetében csak abban az esetben lehetséges, ha a készülékben lévő Apple iD-ből való kijelentkezés a szervizünkben való leadás előtt megtörténik. A teljes készülékcsere 2-3 hetet vehet igénybe.
Az Apple Watch javítása után a készülék vízállósága korlátozott lesz. Kérjük érdeklődj kollégánknál a felhasználással kapcsolatban.
Elvégzett munkánkra 90 nap garanciát vállalunk.

Apple Watch javítási költségek

Apple Watch Series 8

Bevizsgálás, hiba feltárása INGYENES
Bevizsgálás, ha nem kérsz javítást 8.000 Ft
Teljes készülékcsere 149.500 Ft-tól
Elvált kijelző ragasztása 18.000 Ft
Ultrahangos tisztítás (ázott készülék esetén) 15.000 Ft
Szakvélemény, Állásfoglalás 10.000 Ft
Új Apple Watch készülék VÁSÁRLÁS

Apple Watch Series 7

Bevizsgálás, hiba feltárása INGYENES
Bevizsgálás, ha nem kérsz javítást 8.000 Ft
Kijelző csere (41/45mm) 95.000 Ft
Akkumulátor csere 35.000 Ft
Teljes készülékcsere 109.990 Ft
Elvált kijelző ragasztása 18.000 Ft
Ultrahangos tisztítás (ázott készülék esetén) 15.000 Ft
Szakvélemény, Állásfoglalás 10.000 Ft
Új Apple Watch készülék VÁSÁRLÁS

Apple Watch SE

Bevizsgálás, hiba feltárása INGYENES Várható idő
Bevizsgálás, ha nem kérsz javítást 3.000 Ft 24 óra
Kijelző csere (40/44mm) 69.500 Ft 24 óra
Akkumulátor csere 28.000 Ft 24 óra
Teljes készülékcsere 109.990 Ft 2-3 hét
Elvált kijelző ragasztása 18.000 Ft 24 óra
Ultrahangos tisztítás (ázott készülék esetén) 10.000 Ft 24 óra
Szakvélemény, Állásfoglalás 10.000 Ft 24 óra
Új Apple Watch készülék VÁSÁRLÁS 2-3 hét

Apple Watch Series 6

Bevizsgálás, hiba feltárása INGYENES
Bevizsgálás, ha nem kérsz javítást 8.000 Ft
Akkumulátor csere 35.000 Ft
Kijelző csere (40/44mm) 84.500 Ft
Teljes készülékcsere 109.990 Ft
Elvált kijelző ragasztása 18.000 Ft
Ultrahangos tisztítás (ázott készülék esetén) 15.000 Ft
Szakvélemény, Állásfoglalás 10.000 Ft
Új Apple Watch készülék VÁSÁRLÁS

Apple Watch Series 5

Bevizsgálás, hiba feltárása INGYENES
Bevizsgálás, ha nem kérsz javítást 8.000 Ft
Akkumulátor csere 35.000 Ft
Kijelző csere (40/44mm) 69.500 Ft
Teljes készülékcsere 99.990 Ft
Elvált kijelző ragasztása 18.000 Ft
Ultrahangos tisztítás (ázott készülék esetén) 15.000 Ft
Szakvélemény, Állásfoglalás 10.000 Ft
Új Apple Watch készülék VÁSÁRLÁS

Apple Watch Series 4

Bevizsgálás, hiba feltárása INGYENES Várható idő
Bevizsgálás, ha nem kérsz javítást 8.000 Ft 24 óra
Akkumulátor csere 28.000 Ft 24 óra
Kijelző csere (40/44mm) 65.000 Ft 24 óra
Teljes készülékcsere 89.990 Ft 2-3 hét
Elvált kijelző ragasztása 18.000 Ft 24 óra
Ultrahangos tisztítás (ázott készülék esetén) 15.000 Ft 24 óra
Szakvélemény, Állásfoglalás 10.000 Ft 24 óra
Új Apple Watch készülék VÁSÁRLÁS 2-3hét

Apple Watch Series 3

Bevizsgálás, hiba feltárása INGYENES
Bevizsgálás, ha nem kérsz javítást 8.000 Ft
Akkumulátor csere 28.000 Ft
Kijelző csere (38/42mm) 55.000 Ft
Teljes készülékcsere 74.990 Ft
Elvált kijelző ragasztása 18.000 Ft
Ultrahangos tisztítás (ázott készülék esetén) 15.000 Ft
Szakvélemény, Állásfoglalás 10.000 Ft
Új Apple Watch készülék VÁSÁRLÁS

Apple Watch Series 2

Bevizsgálás, hiba feltárása INGYENES
Bevizsgálás, ha nem kérsz javítást 8.000 Ft
Akkumulátor csere 28.000 Ft
Kijelző csere (38/42mm) 55.000 Ft
Kijelző felújítás 49.990 Ft
Elvált kijelző ragasztása 9.000 Ft
Ultrahangos tisztítás (ázott készülék esetén) 15.000 Ft
Szakvélemény, Állásfoglalás 10.000 Ft
Új Apple Watch készülék VÁSÁRLÁS

Apple Watch Series 1

Bevizsgálás, hiba feltárása INGYENES
Bevizsgálás, ha nem kérsz javítást 8.000 Ft
Elvált kijelző ragasztása 9.000 Ft
Ultrahangos tisztítás (ázott készülék esetén) 15.000 Ft
Szakvélemény, Állásfoglalás 10.000 Ft
Új Apple Watch készülék VÁSÁRLÁS

Gyakran Ismételt Kérdések

Mennyi idő alatt javítjátok meg a készülékem?

A javítások 80%-a általában 1 óra alatt elvégezhető, ami azt jelenti, hogy akár a helyszínen is meg tudod várni, és nem kell napokig nélkülözni a készüléket. A szervizelési idő függ a hiba jellegétől, a szerviz terheltségétől, a raktárkészlettől. Egy egyszerűbb periféria (kijelző, akkumulátor, hangszórók, kamerák, töltőcsatlakozók… stb) kicserélése nagyjából 1 óra. Ha a készülék nem csavarozott, hanem ragasztott konstrukciójú (pl. iPad, Watch), akkor ehhez még hozzá kell számolni a ragasztás száradási idejét, ami 24 órán belül készülhet el. Beázott készülékek javítása nagyjából 3-4 órát vehet igénybe, de előfordulhat, hogy 24 óra, mire végig tudjunk tesztelni minden funkciót rajta. Alaplapi szintű javításaink a legtöbb esetben 1 héten belül elkészülnek. A mindenkori javítási időt a szervizeinkben kollégáink pontosan meg tudják határozni.

Vidéken élek, hogy tudom eljuttatni a készülékem hozzátok?

Nagyon sok vidéki ügyfelünk van, akiknek kényelmes megoldás a szervizfutár szolgáltatásunk. Akár 3 nap alatt, de többnyire 5-6 nap leforgása alatt visszakerülhet hozzád a megjavított készüléked. Ehhez csak ki kell tölteni az itt található űrlapot, és már küldjük is hozzád a futárunkat. Részletes leírást erről a kényelmi szolgáltatásunkról itt találsz.

Miért kell a bevizsgálásért fizetni?

A készülék bevizsgálása alapvetően ingyenes abban az esetben, ha kéred a javítást a kiajánlott ár alapján. Bevizsgálás akkor díjköteles, ha nem kéred a javítást. A bevizsgálás során szerviztechnikusaink ugyanúgy elvégzik a szervizelést, teszt alkatrészek segítségével megállapítják, mely perifériák szorulnak esetleges cserére. Az egyszerűbbtől a bonyolultabb bevizsgálásokig eltelhet legalább 2-3 óra is, mire megállapítható a hiba forrása. Ennek a munkadíjnak a töredékét szoktuk bevizsgálás gyanánt kiszámlázni, ha mégsem kéred a javítást. Szintén bevizsgálási díjat kérünk olyan esetekben is, ha a készülékről megállapítjuk, hogy nem javítható, vagy gazdaságilag nem éri meg a javítás. Erre azért van szükség, mert mire egy készülékről ezt ki merjük jelenteni, sokszor napokig dolgoznak rajta kollégáink, minden lehetőséget megvizsgálva. Hisz elsődlegesen az a célunk, hogy megoldást találjunk rá, de ez tőlünk függetlenül nem mindig sikerül sajnos.

Az alaplapi javítás miért tart tovább?

Egy alaplap sokkal összetettebb, sokkal bonyolultabb felépítésű, mint maga a készülék. Illetve az alaplapra szerelt alkatrészek is csak mikroszkóp alatt mozdíthatóak. Egy alaplapi meghibásodás nagyon összetett tud lenni, mivel minden alkatrész mindegyikkel összefüggésben van szinte, ezért nagyon sok a variációs lehetőségek száma, ami tönkremehet. Ezeknek a hibalehetőségeknek a feltérképezése több órát, és sokkal nagyobb szakértelmet igényel. Az alaplapi alkatrészek, mint például IC-k, ellenállások, kondenzátorok meghibásodása sem mindig egyértelmű, aminek a feltárása szintén több órás művelet. Az alaplapi javítások utáni tesztek (mint például merülés, töltés) szintén időigényesek, mire azt merjük mondani, hogy rendben van a készülék. Összességében egy körültekintően elvégzett alaplapi javítás több napot (akár 1 hetet) is igénybe vehet.

Gyári alkatrészt szereltek be a rossz helyett?

Igen, minden alkatrészünk gyári minőségű és emiatt büszkén vállaljuk rá a 90 nap garanciát.

Az ázott készülékre miért nincs garancia?

Ázott készülék alatt értjük az összes olyan készüléket, ami nedvességet kaphatott, legyen az vízcsepp, eső, medencébe merülés, ráfolyt a kávé, beleesett a wc-be, lecsapódott benne a fürdőszoba pára, … stb. Az összes ilyen eset azt eredményezi, hogy a készülék belsejében korróziós folyamatok indulnak meg. A folyadékok vezető képességgel rendelkeznek. Az elektromosság mindig a legkisebb ellenállás felé közlekedik. Így ha nedvesség éri a készüléket, akkor az elektromos áram olyan alkatrészek között hoz létre kapcsolatot, ami nem egy tervezett eset. Ilyenkor az alkatrészek túlműködnek és tönkreteszik a készüléket. A folyadékkáros készülékek tulajdonosainak kezét a gyártók és mobilszolgáltatók is elengedik. A termék garanciája nem terjed ki ilyen meghibásodásokra, csak ha kötöttek rá ilyen jellegű biztosítást korábban. Amit mi tudunk tenni, hogy ezt az oxidációs folyamatot megpróbáljuk lelassítani. A folyadékkáros alkatrészeket áttakarítjuk, illetve indokolt esetben cseréljük. Az alaplapot ultrahangos mosóval szintén megtisztítjuk az oxidrétegek döntő részétől. A javítás hatékonysága függ az ázás mértékétől és az ázás óta eltelt időtől. Épp emiatt nincs előre kalkulált ár, mivel minden helyzet más, sok befolyásoló tényező van sajnos. Arra sincs biztosíték, hogy később ne jöjjön elő a készüléken további meghibásodás. Ennek oka, hogy az egyszer beindult oxidációs folyamatokat csak lassítani tudjuk, megállítani nem. Ennek ellenére a javítások több mint 60%-a sikeres, a többi esetben később is fellépő meghibásodások jelenhetnek meg. Azt szoktuk javasolni, ha esetlegesen sikerül is feltámasztani a készüléket, akkor járnak a legjobban, ha el is adják addig, amíg működik.

Hol talállak meg titeket helyileg?

Üzleteink pontos címe: 4024 Debrecen, Csapó utca 4. valamint Csapó utca 6.

Szervizünk elérhetőségét ide kattintva nézheted meg. Ha távol laksz tőlünk, akkor sincs gond, vedd igénybe nyugodtan szerviz futár szolgáltatásunkat ide kattintva.

Nyitvatartási időn belül bármikor mehetek?

Szervizeink nyitvatartási idejét itt tudod megtekinteni. Ebben az időszakban bármikor bejöhetsz hozzánk, pár percen belül biztosan sorra kerülsz, nem kell sokat várni a kiszolgálásra. Próbálj minden esetben úgy időzíteni, hogy ne zárás előtt 30 perccel érkezz, mert akkor valószínűleg már csak következő nap fogunk tudni nekiállni a készüléked javításának. Ha zárás előtt legkésőbb 1 órával megérkezel, akkor nagy esély van rá, hogy még zárásig be tudjuk vállalni a készüléked (egyszerűbb javítások esetén) úgy, hogy még aznap el is tudod vinni. Természetesen a javítási időt mindig a helyszínen tudjuk pontosan megállapítani. A javítási idő minden esetben függ a meghibásodás jellegétől és a szerviz terheltségétől.

Miért csak a beszerelt alkatrészekre van garancia?

Garanciát értelemszerűen csak arra az alkatrészre tudunk vállalni, amit cserélünk. Ha például kicserélünk az ügyfél kérésére egy akkumulátort, és pár hónap múlva tönkremegy például a beszédhangszóró, akkor azt külön díj ellenében tudjuk cserélni, mert garanciát csak az akkumulátorra tudunk vállalni. A két alkatrésznek semmi köze nincs egymáshoz. Természetesen az új hibával visszahozott készüléket díjmentesen, teljes körűen be tudjuk vizsgálni.

Garanciális szervizként működtök?

Nem. Az Apple4You garancián túli szervizként működik. Nem állunk szerződéses kapcsolatban senkivel, kizárólag garancián túli javításokat végzünk ügyfeleink részére. Épp ezért az az érdekünk, hogy a javítást legjobb tudásunk szerint elvégezzük, és nem azon dolgozunk, hogy bújjunk ki a garanciális feltételek alól. Ugyanakkor azt javasoljuk, ha garanciális még a készüléked (és nem ázott, nincs összetörve, mert ezek kizáró okok lesznek), akkor érdemes inkább egy garanciális szervizt felkeresni a problémáddal. Ha ott nem sikerül megoldást kínálni számodra, akkor nyugodtan keress meg minket, és megpróbálunk segíteni.

Hétvégén nyitva vagytok?

Igen. Üzleteink és szervizünk minden szombati napon is nyitva tartanak reggel 9-től délután 15 óráig. A nyitvatartási időt itt tudod megnézni.

Hozott alkatrészből is elvégzitek a javítást?

Nem szívesen, hiszen nagy raktárkészlettel, bevizsgált alkatrészekkel dolgozunk. Ha ragaszkodsz hozzá, akkor elvállaljuk hozott alkatrészed beépítését, de ezt csak úgy tudjuk megtenni, hogy nem vállalunk rá garanciát. A hozott alkatrészek beépítésének árait a készüléked típusának szerviz aloldalán megtalálhatod.

Megmarad-e a gyári garancia miután szereltétek a készüléket?

Nem, hiszen garancián túli szerviz vagyunk. Illetve arra nem tudunk garanciát vállalni, hogy egy általunk javított készüléket nem javítanak vagy cserélnek később garanciában.

Vízálló marad a készülék a javítás után is?

Nem. Mindenesetre érdemes megnézni, hogy milyen szabvány szerinti vízállóságot hirdet a gyártó. Többnyire IP67 minősítést kapnak a készülékek, aminél a az első szám, a 6-os azt jelenti, hogy “Teljes mértékben védett por ellen”, a második szám, a 7-es pedig “Vízbe merülés ellen védett korlátozott ideig (0,15–1 m között 30 percig)”. Azt érdemes ehhez hozzátenni, hogy laboratóriumi körülmények között érvényesek ezek a megállapítások. Az életben viszont előfordul, hogy az IP67-es szabvány szerint kialakított készülék épp úgy be tud ázni. Ilyenkor a folyadékjelző indikátorok elszíneződnek, a készülékbe foyladék kerül, a garancia pedig nem lesz érvényes. Az IP68-as minősítésnél a 8-as szám jelentése “Víz alatt folyamatosan használható (a gyártó által meghatározott, 1 és 3 méter közötti mélységben)”. Valójában ez az IP68 jelenti a teljes vízállóságot, amire az átlag felhasználó gondol. Ezt a szabványt azonban nem lehet használni, mert akkor például hogy szólna egy beszédhangszóró? Sehogy. Épp úgy lehetne használni, mint a víz alatti telefonálásnál. Ezeket a szabványokat laboratóriumi körülmények között mérik, ezért szervizelés után ez az IP minősítés nem állhat fent a továbbiakban. Persze legyen inkább egy nem IP67-es jó telefonunk, mint egy rossz IP67-es.

Nem várnám meg a száradási időt, inkább elvinném korábban. Gond-e?

Annyiban gond, hogy 90% bizonyossággal mondhatjuk, hogy el fog válni a ragasztás. És újra vissza kell jönni újraragasztani. Amivel nem hogy időt nem fogsz tudni spórolni, de ismét fizetned kell majd munkadíjat, mert ilyen esetben garanciát sem tudunk rá vállalni. Nem beszélve arról, hogy az elváló kijelző vagy hátlap mellett keletkező résen szennyeződés kerülhet a készülékbe, ami zárlatot okozhat, vagy foltos lesz a kijelző háttérfénye, ami csak kijelző cserével orvosolható. Ezért is nem ajánljuk azt, hogy idő előtt elvidd a készüléket. De saját felelősségre természetesen kiadjuk.